На курсі діти навчаться:

Розробляти тривимірні об'єкти

Створювати власні об'єкти

Моделювати інтер'єр приміщення

Створювати власні меблі

Друкувати створені моделі

Працювати у команді

Створювати моделі різної складності

Виступати перед аудиторією

Програма курсу

Модуль 1. Тривимірна графіка

  • Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.
  • Основні поняття тривимірної графіки. Тривимірна система координат. Проекції на площину.
  • Сцена, об’єкти та їх елементи. Матеріали. Текстури. Освітлення та камери. Рендеринг
  • Проект за 1 модуль: "Створення фігури з геометричних фігур"

Модуль 2. Створення простих тривимірних об'єктів

  • Об'єктний режим. Виділення об'єктів. Переміщення об'єктів.
  • Створення моделей на основі сплайнів.
  • Створення тривимірних об'єктів з використанням простих форм.
  • Проект за 2 модуль "Створення власного тривимірного об'єкта"

Модуль 3.Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми.

  • Редагування об'єкта: вершини, ребра грані. Інструменти для редагування.
  • Згладжування. Видавлювання (Extrude), фаска (Bevel), лофтинг (Loft). Обертання і обертання з дублюванням.
  • Закручування
  • Симетричне моделювання. Об'єднання та поділ меш-об'єктів, булеві операції.
  • Проект за 3 модуль "Створення власного об'єкта неправильної форми"

Модуль 4.Матеріали і текстури

  • Основні налаштування матеріалів. Основні налаштування текстур.
  • Сцена, освітлення та камери в тривимірній графіці.
  • Проект за 4 модуль "Створення кольорових тривимірних об'єктів "

Модуль 5. Тривимірна анімація

  • Анімація без деформації об'єктів. Ключові кадри.
  • Анімація вздовж шляху.
  • Арматурний об'єкт.
  • Проект за 5 модуль "Створення власної анімації"

Модуль 6. Візуалізація та рендеринг

  • Візуалізація. Рендеринг по частинах.
  • Об'єднаний рендер
  • Проект за 5 модуль "Створення та друк власного проекту"