На курсі діти навчаться:

Працювати з вікнами, файлами, папками; запускати програми, орієнтуватись в їх інтерфейсі.

Налаштовувати пошукову систему; працювати з електронною поштою та обліковими записами.

Працювати з програмою Adobe Photoshор

Розробляти власні 3D-моделі в онлайн-сервісі Tinkercad

Зробити макет свого міста у програмі Icograms.

Створювати та редагувати відеоролики у середовищі PowToon.

Отримають міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition

Спілкуватись у колективі, виступати перед аудиторією, логічно і творчо мислити, висловлювати власну думку

Програма курсу

Модуль 1. Базова підготовка

  • Будова ПК. Основні компоненти комп'ютера, принципи їх функціонування та взаємодія.
  • Основи операційної системи Windows.
  • Як перенести інформацію з одного комп'ютера на інший
  • Навички користування клавіатурою та мишкою. Будова клавіатури, призначення клавіш. Клавіатурні скорочення.
  • Проект за 1 модуль: "Створення відео у стилі Stop Motion"

Модуль 2.Інтернет та електронна пошта

  • Базові знання та загальний принцип роботи мережі Інтернет: структура, браузери, пошукові системи.
  • Електронна пошта та хмарні сервіси. Робота з документами в онлайн.
  • Пошук та збереження інформації в інтернеті
  • Створюємо власну спільноту
  • Проект за 2 модуль "Пошук та збереження різних видів інформації"

Модуль 3.Програми Microsoft Office

  • Навички роботи у текстовому редакторі MS Word: створення, редагування та форматування текстових документів.
  • Створення презентації за допомогою MS PowerPoint для усних виступів
  • Знайомство з MS Excel (електронні таблиці): створення документів для виконання арифметичних дій, побудова діаграми або схеми.
  • Проект за 3 модуль "Створення та захист проекту на довільну тему за допомогою програм MS Office"

Модуль 4.Вступ до комп'ютерної графіки

  • 2D та 3D графіка. Знайомство з графічними редакторами. Формати графічних зображень
  • Перше знайомство із графічним редактором Adobe Photoshop.
  • Робота з Adobe Photoshop. Відокремлення об'єктів та коригування фону
  • Використання сервісу Google Maps
  • Робота в онлайн-сервісі Icograms.
  • 3D-моделювання в онлайн сервісі Tinkercad
  • Відео та online-сервіси для його перегляду
  • Проект за 4 модуль "Створення власного відеоролика у середовищі PowToon"

Модуль 5.Вступ до візуального програмування

  • Виконання логічних завдань. Знайомство з логікою побудови алгоритмів (LightBot). Складання простих алгоритмів.
  • Знайомство з середовищем Microsoft KODU Game Lab. Знайомство із основами об'єктно-орієнтованого програмування та алгоритмізації.
  • Проходження Години коду (Hour of Code)
  • Розробка та створення власної 3D-гри (світу)
  • Проект за 5 модуль "Створення власної гри